מהו מעצב UI UX?

מעצב UI UX

UI UX Designer הוא מעצב המתמחה בחוויית משתמש ובעיצוב ממשק משתמש. זה נקרא גם הנדסת ממשק משתמש.

מה עושה מעצב UI UX?

מעצבי UI/UX אחראים לעיצוב חזותי של יישום, אתר אינטרנט או מוצר. זה כולל את העיצוב של הממשק, מיקרו-אינטראקציות ומעברים. הם משתפים פעולה עם מעצבי מוצרים ומפתחים כדי לפתח אלמנטים אינטראקטיביים של אתרים ואפליקציות. הם מנהלים היענות למגוון רחב של מכשירים.

מעצבי UI/UX עובדים עם מעצבי UX וגם UI כדי לתכנן מוצר ידידותי למשתמש. הם עשויים להתחיל מאפס, להקל על המוצרים הקיימים לשימוש או להקל עליהם יותר. הם גם תומכים בצרכי המשתמשים שלהם לאורך כל תהליך העיצוב. הם משתפים פעולה עם בעלי עניין חיצוניים ומבצעים מחקר.

תפקידו של מעצב ממשק משתמש הוא ליצור ממשק ידידותי למשתמש ומאפשר למשתמשים להשלים משימות. הם מנתחים את צרכי המשתמש, יוצרים פרסומות משתמשים ומפתחים אסטרטגיה לעיצוב מוצרים. מעצבי ממשק המשתמש משתמשים גם בכלי עיצוב כמו עקרון, סקיצה והזמנה. הם משתמשים בכלים אלה כדי לתכנן אבות -טיפוס בצבע מלא. ניתן לבחון את האבות -טיפוס. הם משמשים גם כמדריך להמשך פיתוח.

מעצב ממשק משתמש צריך להיות מודע למגמות וטכנולוגיות העיצוב האחרונות. עליהם להיות בעלי הבנה חזקה של עיצוב גרפי, HTML, CSS ו- JavaScript. הם צריכים להיות בעלי ניסיון בתהליכי פיתוח זריזים.

מעצב ui ux טוב תמיד מחפש מגמות וטכנולוגיות חדשות, והם מאמצים שינוי. הם צריכים להבין כיצד להסביר פעולות ומטרות משתמש.

מה ההבדל בין עיצוב UX ו- UI?

UI ו- UX Design הפכו למילות מפתח בקהילה העיצובית. אמנם הם ברובם ניתנים להחלפה, אך למעשה ישנם כמה הבדלים חשובים בין השניים.

ממשק המשתמש מתמקד במראה של מוצר. זה עשוי להיות כרוך במושגי עיצוב מסורתיים כמו צבעים וטיפוגרפיה. זה גם על התחושה הכוללת של מוצר.

לעומת זאת, UX היא גישה אנליטית יותר. זה כרוך בתשומות של אנשי מקצוע בעיצוב, מחקר שוק ואנליטיקס על ביצועי המוצר. החלק החשוב ביותר ב- UX הוא להבטיח כי חוויית המשתמש חיובית. ה- UX עשוי לכלול גם רכיב חברתי. זה נכון במיוחד בסביבה מהירה.

עיצוב ה- UX הטוב ביותר הוא זה שפחות מורגש למשתמש. ניתן למדוד זאת על ידי שיעור ההמרה של אתר או אפליקציה. ניתן למדוד אותו גם על פי תדירות המשתמש מבצע פעולה ספציפית. זה ידוע כ"קריאה לפעולה "ומיוצג לעתים קרובות על ידי כפתור בצבע בהיר.

ברוח דומה, עיצוב ממשק המשתמש הטוב ביותר הוא זה העולה על ציפיות המשתמש. ניתן לעשות זאת על ידי יצירת מפת אתר שיש לה היררכיית תוכן ברורה. זה עשוי לכלול גם רמזים עדינים המסייעים למשתמש לנווט באתר.

בעוד ש- UX ו- UI עשויים להיראות כאילו הם ישויות נפרדות לחלוטין, יש להם הרבה במשותף. שני תהליכי העיצוב ימשיכו להתפתח.

כיצד לבחור מעצב UI UX?

עיצוב UI/UX הוא חלק חשוב בתיק המוצר והשירותים שלך. אפליקציה או אתר מעוצבים היטב אינם רק נעימים חזותית, היא פונקציונלית ואמינה. בין אם אתה מפתח אפליקציה לנייד או אתר אינטרנט, אתה רוצה לוודא שאתה בדרך הנכונה. אתה צריך למצוא מעצב ממשק משתמש/UX עם הכישורים, הניסיון והגישה הנכונים כדי לבצע את העבודה. אתה גם רוצה להיות בטוח שאתה משתמש בחברה בעלת מוניטין עם רקורד של מסירת אפליקציות ושירותים נהדרים למגוון תעשיות.

הדרך הטובה ביותר לבצע בחירת מעצב ממשק משתמש/UX היא לקבל רשימת בדיקה מעוגלת היטב של דרישות. דרך טובה לעשות זאת היא להתחיל להסתכל על המתחרים שלך. אתה יכול לגלות זאת על ידי ניתוח תיק העבודות שלהם וחיפוש אחר אותן טכנולוגיות בהן הן משתמשות כדי לפתח אפליקציות ואתרי אינטרנט משלהם. בדרך זו אינך יורד לערימת הפיתוח של חברה ספציפית. זה מאפשר לך להשוות תפוחים לתפוזים באופן שחברה המשתמשת בלעדית בטכנולוגיות של חברה אחת לא תוכל לעשות.

חברת עיצוב UX/UI צריכה להיות מסוגלת גם להראות לך את הרמה המתאימה של שירות לקוחות. חברה עם צוות קטן שלא מוכן להשקיע את הזמן הנדרש כדי לעשות דברים בדרך הנכונה לא מתכוון לעשות את אותו הדבר בשבילך.