מהם מיכלי מים מפלסטיק יד שנייה?

מיכלי מים מפלסטיק יד שנייה

מים הם אחד המשאבים החשובים ביותר שלנו. לא בכדי יש לנו את האמרה"מים הם חיים". מים ממלאים תפקיד חיוני בחיי היומיום שלנו ובלעדיהם לא היה לנו כלום. מסיבה זו, חשוב שנשתמש במים באחריות ונמחזר כמה שיותר כדי להוריד את טביעת הרגל הפחמנית שלנו על כדור הארץ היפה הזה. מיכלי מים מפלסטיק הם מוצר כזה שניתן למחזר בקלות כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם-אבל מה בדיוק הם עושים?

מיכלי מים מפלסטיק יד שנייה הם בדיוק מה שהם נשמעים: מיכלי מים מפלסטיק משומשים שניקו וחוטאו, ואז נעשה בהם שימוש חוזר. התהליך דומה לזה של מיכל פלסטיק ממוחזר, אבל יש הבדל אחד גדול: כדי שמיכל יד שנייה ייחשב "ממוחזר", יש להשתמש בו פעם אחת ולזרוק אותו. מיכל מים יד שנייה לעולם לא ניתן למחזר מכיוון שהוא מעולם לא הושלך מלכתחילה!

למה משמשים מיכלי מים מפלסטיק יד שנייה?

מיכלי מים מפלסטיק יד שנייה משמשים למגוון יישומים. הם יכולים לשמש ליישומים למגורים, מסחר ותעשייה כגון:

אחסון מים

מיכלי מים

מיכלי מים ואחסון מים

מי ממחזר מיכלי מים מפלסטיק יד שנייה?

אם יש לכם מיכל מים מפלסטיק שכבר אין בו צורך, הגיע הזמן לשקול מיחזור. מיחזור הוא דרך נהדרת להיות ידידותית לסביבה ולחסוך כסף.

אתה יכול לקבל את מיכל המים שלך ממוחזר בחינם על ידי פנייה למועצה המקומית או לשירות ניהול הפסולת שלך.

אתה יכול גם למצוא עסקים מקומיים שימחזרו את מיכל המים שלך תמורת תשלום קטן. זה נהדר אם אתה רוצה להיפטר ממיכל המים שלך אבל אין לך זמן או משאבים להעביר אותו בעצמך.

אבל מה אם אתה לא בטוח איך ללכת על מיחזור מיכל המים שלך? זה בעצם די קל. להלן מספר שלבים שיעזרו לך להתחיל:
להחליט אם מיכל המים שלך הוא ללא מזהמים. אם הוא אי פעם הכיל כימיקלים, דלק או נוזלים אחרים שאינם ראויים לשתייה אז זה לא יכול להיות ממוחזר.

למה כדאי לקנות מיכלי מים מפלסטיק יד שנייה?

ובכן, בתור התחלה – וזה אולי לא מפתיע-הם זולים יותר מחדשים לגמרי. תחסוך כסף גם בעלויות ההובלה מכיוון שחברות הספנות לא גובות הרבה עבור הובלת מכולות ריקות (למרות שהן מלאות באוויר). ולבסוף (והכי חשוב), קנייה משומשת פירושה פחות פסולת המיוצרת על ידי תהליכי ייצור מכיוון שיש צורך בפחות חומרי גלם בסך הכל בעת שימוש חוזר במוצרים קיימים במקום לייצר חדשים מאפס בכל פעם שמישהו זקוק למשהו כמו סוג מיכל מסוים זה…

מהי תוחלת החיים של מיכלי מים מפלסטיק?

מיכלי מים מפלסטיק עמידים ומחזיקים מעמד לאורך שנים. ניתן להשתמש בהם בדרכים רבות ושונות, החל מאגירת מי שתייה ועד לאגירת מי גשמים או נגר סערה. פלסטיק ניתן למחזור, כך שכשאתה כבר לא צריך את מיכל המים שלך, אתה יכול למחזר אותו במקום לזרוק אותו.

מיכלי מים מפלסטיק עשויים פוליאתילן (פוליאתילן בצפיפות גבוהה), שהוא חומר חזק המחזיק לחץ היטב ואינו נסדק בקלות כמו פלסטיק אחר לאורך זמן. זה הופך אותם לבחירות אידיאליות לאחסון כל דבר, החל ממים ראויים לשתייה ועד כימיקלים או אפילו דלק!

מיכלי מים מפלסטיק קלים להתקנה וקלים בהשוואה לסוגים אחרים של טנקים. הם גם קל לנוע אם אתה צריך להעביר אותם מכל סיבה שהיא.

מיכלי מים מפלסטיק ניתנים למחזור לחלוטין וניתנים לשימוש חוזר.

מיכלי מים מפלסטיק ניתנים למחזור לחלוטין וניתנים לשימוש חוזר, מה שהופך אותם לפיתרון בר קיימא לאגירת מים.

העובדה שניתן לעשות שימוש חוזר במיכלי מים מפלסטיק מספר פעמים היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון כשאתה מחפש מיכל חדש לבית או לעסק שלך. לא רק זה לחסוך לך כסף בטווח הקצר, אבל זה גם מקטין את טביעת הרגל הסביבתית שלך לאורך זמן על ידי הפחתת פסולת המזבלה ושמירה על משאבים יקרים כמו נפט, גז ומינרלים המשמשים בייצור חומרים כמו פלדה או אלומיניום.

מיכלי מים מפלסטיק ניתנים למחזור ב – 100% כמו גם לשימוש חוזר לחלוטין-כלומר ניתן למחזר אותם מבלי לאבד את שלמותם או איכותם לאורך זמן (בניגוד לזכוכית). המשמעות היא שברגע שהם מפורקים בסוף מחזור החיים השימושי שלהם (למשל בעת החלפת מיכל ישן), ניתן להמיס אותם למוצרים חדשים כמו משטחי פלסטיק במקום להיזרק לגמרי!

מסקנה

מיכלי מים מפלסטיק הם דרך מצוינת לחסוך כסף, אך ניתן גם למחזר אותם ולעשות בהם שימוש חוזר. אם אתם מחפשים מיכל חדש או שיש לכם מיכל שצריך להחליף, שקלו לקנות יד שנייה במקום חדשה כדי שכולנו נוכל לעשות את חלקנו בהפחתת הפסולת!

לפרטים נוספים לחצו כאן: https://www.ecov.co.il/%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7-%D7%99%D7%93-2/